Blogg

Velkommen inn mellom linjene!

Blogg

Fortell meg hvor vi skal!

Jeg vil at du skal hente strategidokumentet frem fra skrivebordsskuffen og gi det all den oppmerksomhet det fortjener.



Av Heidi Skålevik

Blogg

Fanget av Facebook

Mediekrisen kan være gode nyheter for deg og merkevaren din.






Av Tellef Raabe

Blogg

Message in a bottle

Det er leiaren som skal rettleia medarbeidarane til å fokusera riktig.




Av Elin Styve, kommunikasjonsdirektør ved Høgskolen i Bergen

Blogg

Tillit er tingen

Hvis du ikke makter å fremstå som relevant, ærlig, åpen og kompetent vil du ikke fange oppmerksomheten.




Av Anne-Kristine Øen, daglig leder i Maritimt Forum Bergensregionen

Blogg

Mannheimer møtte klyngen

Mannheimer elsker klyngen sin – hvordan kan vi samarbeide mer og bedre med hverandre?





Av Mannheimer

Blogg

Mann + heim + er

Farvel Språkfolk, hallo Mannheimer! Bli med bak kulissene i prosessen som førte til vårt nye navn.






Av Mannheimer

Blogg

Du glemmer ikke en forelskelse

Fem strategiske råd om rebranding: Hvorfor er effekten av design avhengig av god tekst – og omvendt? Her er femte blogginnlegg om vårt store hamskifte!

Av Mannheimer

Blogg

Skriv for leseren!

Hva var viktig for oss da vi forfattet tekster til den nye profilen og nettsiden vår? Vi deler tekstforfattertips i fjerde blogginnlegg om vårt store hamskifte!




Av Mannheimer

Blogg

Strategisk samarbeid

Ekstra kapasitet og kompetanse – hva innebærer det å leie en ekstern kommunikasjonsavdeling? Her er tredje blogginnlegg om vårt store hamskifte!


Av Mannheimer

Blogg

Bli ny – hvordan da?

Hvordan endrer eller utvikler man merkevaren sin? Og hvilke fordeler kan det føre med seg? Her er andre blogginnlegg om vårt store hamskifte!



Av Mannheimer

Blogg

Stå stødig. Sikt høyt.

Hva er viktig når du skifter profil? Hvordan sikrer du posisjonen din samtidig som du kaprer nye markeder? Her er første blogginnlegg om vårt store hamskifte!


Av Mannheimer

Blogg

Hva har du i verktøykassen?

Det er vanskelig å motiveres til å bruke språket godt når rødpennen er det eneste redskapet i verktøykassen.




Av Mannheimer

Blogg

Språk + strategi = verdi!

Spar tid og penger: Hvorfor lønner det seg å bruke språk strategisk? Hvordan måler vi verdien av godt språk? Lene deler tanketips.


Av Mannheimer

Blogg

Remedier for sosiale medier

– Sosiale medier er en arena for merkevarebygging, sier Anette. – Med innhold som engasjerer og en tone som kler deg blir du tydelig og troverdig.



Av Mannheimer