
Mannheimer bidro villig med alt fra utvikling og formulering av kommunikasjonsstrategi, markedsplan til å lage selskapets digitale kundereise, tone of voice, og innhold til ny nettside og sosiale mediekanaler.
Blåster lager lærprodukter som er laget for å vare, som forteller sine egne historier og er en naturlig del av brukerens daglige reise. Blåsters kortholdere, kortmapper, lommebøker, dokumentvesker og laptopvesker er designet for hånd – og hver eneste detalj har sin funksjon.
– Det var betryggende for meg å ha Mannheimer med i denne prosessen, sier Ingebjørg Nyhammer, designeren bak Blåster.
– Det å få så god hjelp til å utvikle merkevaren har vært en enorm trygghet for meg, og dette har bidratt mye til å etablere en tyngde og en substans i brandet
som det ellers hadde vært vanskelig å få på plass. Mannheimer er utrolig faglig dyktige, og uten dem
hadde vi aldri vært der vi er i dag. Det setter jeg enormt stor pris på.
Blåster er et norsk ord for «sterk vind». Blåsters filosofi stammer fra vinden og de vanskelige forholdene på Vestlandet.
https://www.blaaster.com/
Foto: Adrian Pedersen
Design: By Ingis