Referanser

Blåster

Da Blåster skulle utvikle sin egen merkevare, så de raskt behovet for å hente inn kommunikasjonskompetanse utenfra.

Mannheimer bidro villig med alt fra utvikling og formulering av kommunikasjonsstrategi, markedsplan til å lage selskapets digitale kundereise, tone of voice, og innhold til ny nettside og sosiale mediekanaler.

Blåster lager lærprodukter som er laget for å vare, som forteller sine egne historier og er en naturlig del av brukerens daglige reise. Blåsters kortholdere, kortmapper, lommebøker, dokumentvesker og laptopvesker er designet for hånd – og hver eneste detalj har sin funksjon.

– Det var betryggende for meg å ha Mannheimer med i denne prosessen, sier Ingebjørg Nyhammer, designeren bak Blåster.

– Det å få så god hjelp til å utvikle merkevaren har vært en enorm trygghet for meg, og dette har bidratt mye til å etablere en tyngde og en substans i brandet
som det ellers hadde vært vanskelig å få på plass. Mannheimer er utrolig faglig dyktige, og uten dem
hadde vi aldri vært der vi er i dag. Det setter jeg enormt stor pris på.

Blåster er et norsk ord for «sterk vind». Blåsters filosofi stammer fra vinden og de vanskelige forholdene på Vestlandet.

https://www.blaaster.com/

Foto: Adrian Pedersen

Design: By Ingis

Referanser

Blåster

Da Blåster skulle utvikle sin egen merkevare, så de raskt behovet for å hente inn kommunikasjonskompetanse utenfra.

Referanser

VIS

Mannheimer har hjulpet VIS med innhold på de nye nettsidene.

Referanser

Study in Norway

Ny kommunikasjon for studyinnorway.no: Living in Norway

Referanser

NORCE

Nytt navn til internasjonalt forskningsselskap

Referanser

Ny identitet for Inixy

Sammen med IT-firmaet Miles og designbyrået Haltenbanken utviklet Mannheimer ny merkevareidentitet for Inixy.