Referanser

Colours for Lyssand

Innhold

Vindusshopping

På oppdrag for Colours forfattet vi tekst til Lyssands nye vinduskatalog.

Vindusprodusentene har tradisjonelt kommunisert til mellomforhandlere, slik som byggforhandlere eller byggherrer, og ikke til forbruker. Kommunikasjonen har derfor tidligere ofte vært tilpasset fagpersoner og tekstene preget av et teknisk og lite emosjonelt språk.

I dette oppdraget skulle vi vri teksten direkte mot forbruker, og måtte derfor bruke et klart, tydelig og brukerrettet språk.

Resultatet ble Lyssands nye vinduskatalog. Den gir forbrukeren større bevissthet og mer kunnskap – som til syvende og sist styrker forbrukerens posisjon når hun skal handle nye vinduer.

Innhold tekstforfatter
Referanser

ROS

På oppdrag fra og i samarbeid med ROS – Rådgivning om spiseforstyrrelser utviklet vi kampanjen «Si det til noen».

Referanser

Blåster

Da Blåster skulle utvikle sin egen merkevare, så de raskt behovet for å hente inn kommunikasjonskompetanse utenfra.

Referanser

VIS

Mannheimer har hjulpet VIS med innhold på de nye nettsidene.

Referanser

Study in Norway

Ny kommunikasjon for studyinnorway.no: Living in Norway

Referanser

NORCE

Nytt navn til internasjonalt forskningsselskap