Referanser

Fjordkraft

Kurs

Kraftfull kundekommunikasjon

Mannheimer kurset Fjordkraft sin kundeserviceavdeling om verdien av god skriftlig kommunikasjon.

Kunder sender mer e-post og chat enn før, og ringer mindre. Fjordkraft legger vekt på å forstå kundens behov og på å møte dem med en hyggelig tone.

Vi argumenterte for hvorfor god skriftlig kommunikasjon er viktig, betydningen av tone i tekst, og diskuterte eksempler på god og dårlig kommunikasjon med vekt på kundeservice i sosiale medier. Lure oppgaver ble løst underveis – alt i lys av Fjordkraft sine egne verdier: gjør det enklere, vær vennlig og skap verdi.

Fjordkraft fikk skreddersydde redskaper, råd og regler med seg på veien videre.

Kurs kommunikasjon Fjordkraft
Referanser

ROS

På oppdrag fra og i samarbeid med ROS – Rådgivning om spiseforstyrrelser utviklet vi kampanjen «Si det til noen».

Referanser

Blåster

Da Blåster skulle utvikle sin egen merkevare, så de raskt behovet for å hente inn kommunikasjonskompetanse utenfra.

Referanser

VIS

Mannheimer har hjulpet VIS med innhold på de nye nettsidene.

Referanser

Study in Norway

Ny kommunikasjon for studyinnorway.no: Living in Norway

Referanser

NORCE

Nytt navn til internasjonalt forskningsselskap