Referanser

Fjordkraft

Kurs

Kraftfull kundekommunikasjon

Mannheimer kurset Fjordkraft sin kundeserviceavdeling om verdien av god skriftlig kommunikasjon.

Kunder sender mer e-post og chat enn før, og ringer mindre. Fjordkraft legger vekt på å forstå kundens behov og på å møte dem med en hyggelig tone.

Vi argumenterte for hvorfor god skriftlig kommunikasjon er viktig, betydningen av tone i tekst, og diskuterte eksempler på god og dårlig kommunikasjon med vekt på kundeservice i sosiale medier. Lure oppgaver ble løst underveis – alt i lys av Fjordkraft sine egne verdier: gjør det enklere, vær vennlig og skap verdi.

Fjordkraft fikk skreddersydde redskaper, råd og regler med seg på veien videre.

Kurs kommunikasjon Fjordkraft
Referanser

Motivati

Mannheimer har hjulpet Motivati med å skaffe innsikt i kundesegmentet gjennom dybdeintervjuer og analyse.

Referanser

Sweco

Mannheimer bistår Europas ledende rådgivende ingeniørselskap med å lage reportasjer og formidle fagstoff.

Referanser

NCE Seafood Innovation

I samarbeid med Ingis Design og Smau media har Mannheimer laget innhold til nett, film og presentasjoner.

Referanser

Ewos

Når Ewos skal ut med nytt kundemagasin, sørger Mannheimer for innholdet.

Referanser

Vestland fylkeskommune

I samarbeid med Ingis Design har Mannheimer bistått Vestland fylkeskommune i utarbeidelse og presentasjon av deres nye historie.

Referanser

Universitetet i Bergen

I samarbeid med Smau media utviklet Mannheimer korte forskningsfilmer til Prisvinnersamtalen 2019 som ble avholdt ved UiB.

Referanser

Sunnfjord kommune

I dette prosjektet jobbet Mannheimer og Haltenbanken sammen for å utvikle ny identitet og kommunikasjon for nye Sunnfjord kommune.