Referanser

Fjordkraft

Kurs

Kraftfull kundekommunikasjon

Mannheimer kurset Fjordkraft sin kundeserviceavdeling om verdien av god skriftlig kommunikasjon.

Kunder sender mer e-post og chat enn før, og ringer mindre. Fjordkraft legger vekt på å forstå kundens behov og på å møte dem med en hyggelig tone.

Vi argumenterte for hvorfor god skriftlig kommunikasjon er viktig, betydningen av tone i tekst, og diskuterte eksempler på god og dårlig kommunikasjon med vekt på kundeservice i sosiale medier. Lure oppgaver ble løst underveis – alt i lys av Fjordkraft sine egne verdier: gjør det enklere, vær vennlig og skap verdi.

Fjordkraft fikk skreddersydde redskaper, råd og regler med seg på veien videre.

Kurs kommunikasjon Fjordkraft
Referanser

Study in Norway

Ny kommunikasjon for studyinnorway.no: Living in Norway

Referanser

NORCE

Nytt navn til internasjonalt forskningsselskap

Referanser

Ny identitet for Inixy

Sammen med IT-firmaet Miles og designbyrået Haltenbanken utviklet Mannheimer ny merkevareidentitet for Inixy.