Referanser

Raff Designuke

Råd og innhold

Årets raffeste uke

Mannheimer har siden oppstarten i 2010 fungert som kommunikasjonsavdeling og redaksjon for Raff Designuke

Raff Designuke er synlig i bybildet i Bergen en hel uke hvert år. Publikum får oppleve det nyeste innen design i Norge, og designerne får faglig påfyll gjennom designfrokoster, fagdager og sosiale møtesteder.

I 2014, som årene før, var oppgaven å formidle de originale ideene, de nyeste løsningene og de mest innovative hodene. Mannheimer var redaksjon for Raffmagasinet og produserte relevant innhold for Raff sine målgrupper.

Vi planla kommunikasjonen for hele designuken, forfattet tekster og fant tonen tonen til magasinet, nettsidene, sosiale medier, brosjyremateriell og utstillingsvinduer. Slagordet «Opplev design. Del historier» fungerte som en rød tråd gjennom hele designuken.

Sammen med designbyrået Anti & Grandpeople og fotograf Chris Aadland fant vi fram til et helhetlig kommunikasjonsuttrykk som preget hele designuken med alt fra vimpler i gatebildet til nettsider og egen Raff-bil fra Jæger.

 

bilde av Raff logo

 

 

Referanser

Study in Norway

Ny kommunikasjon for studyinnorway.no: Living in Norway

Referanser

NORCE

Nytt navn til internasjonalt forskningsselskap

Referanser

Ny identitet for Inixy

Sammen med IT-firmaet Miles og designbyrået Haltenbanken utviklet Mannheimer ny merkevareidentitet for Inixy.