«Everybody has a plan until they get punched in the mouth», sa Mike Tyson. Det er et ganske godt bilde på situasjonen vi står i. Her er elleve råd til deg som jobber med kommunikasjon under koronakrisen.
Du har ikke noe å skjule. Selvsagt har du ikke det. Så hvorfor skal da et uskyldig intervju likevel skape støyende medieoppslag?
Husker du sist gang du ble fortalt en god historie? Husker du kanskje også hvordan denne historien ble formidlet? Vi vedder en skillingsbolle på at den ble fortalt med både engasjement og humor.
Ny teknologi for digital kommunikasjon utvikles i rekordfart. Løsninger som ville tatt årevis å realisere ser nå dagens lys i løpet av noen få uker. Men er det nødvendig å ta i bruk alle de nye verktøyene og kanalene?
I komplekse og usikre tider er det ekstra viktig å ha en god kommunikasjonsstrategi. Men selv om det fristende å ta en snarvei: Er en ferdig mal løsningen?
Hvorfor er det så viktig å vite hva kundene dine mener om deg? Jo, fordi innsikt i kundeopplevelser ruster deg for fremtiden. En innsiktsbasert mini-makeover kan gjøre mye for bedriften din – og enda mer for kundene dine.